Luften har gått ur mig...

Ja precis så känns det just nu. Det är mkt som händer...

Var på Ortopedtekniska i torsdags och var inte klokare när jag gick därifrån. Kommer att få ett par likadana inlägg som jag redan har! Hon såg t.o.m. frågande ut när jag undrade om inte remissen gällde hålinlägg. Nåja, jag behöver ju ett extra par och dessa var billigare än i Umeå. Jag ska göra allt de säger, exakt!!
Har haft jätte ont i foten några dagar. Har haft slut tejp, och tejpningen är det som hjälper mig mest just nu. Längtar efter ny behandling i Umeå på torsdag.

Fast i fredags blev jag glad! Var hos frissan och gjorde håret fint till kommande helgs bröllop. Har aldrig varit så nöjd nån gång när jag gått ut från salongen. Det var dyrt men blev fint!

Mina hästar får gå på bete tills efter nästa helg. Lättare att få hästvakt när vi ska vara borta! Har lite återväxt att stänga ut betet på.

Idag har vi satt Tule i vagnen för första gången här hemma. Vi spände inte fast den utan höll bara i den på plats. Men han sköter sig ju alltid exemplariskt den killen, så i morrn spänner vi fast den. Spännande! Han behöver motion!
Jag har sedan några månader tillbaka haft en häst på g för utbildning och varit jättetaggad för det. Tyvärr blev det nu inte så och jag saknar åter igen en häst att rida... Har enorm abstinens!! (När kommer han Magda? ;))
Hann inte åka o träna i L-sjö i helgen heller, hoppas hinna i veckan.

Snart är det bara taket som fattas på uteboxarna. Har fixat lite där ikväll. Så nu finns det 5 stallplatser men bara 3 hästar... Måste vara första gången det är åt det hållet... Annars brukar det fattas platser. Blir en stor brasa på ridbanan nån kväll för att elda skrot. Sen ska det bli staket runt hela. När allt "rat" är borta blir banan ca 25x40m. Helt OK! Har även börjat installera varmvattenberedaren i stallet. Gissa om det ska bli skönt!!
Längtar nu efter att få spendera kvällarna i stallet igen.

Nä, nu är det spikmattan och sängen som gäller för att orka jobba i morrn!

G'natt!


Kommentarer
Postat av: Magda

Ja just nu skulle han nog bara må bra av att vara hos dig för jag får inte rida, får se om jag kan komma igång om någon vecka. Om jag åker till England och blir kvar så skickar jag upp kusen till dig:)

2009-09-20 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback