Trött och saknar ridningen...

Så enormt trött man kan va... Fast det kan ju till en del bero på att jag har börjat jobba igen. Men att foten ömmar påverkar hela välbefinnandet.
Dessuton har jag efter helgen sån enorm saknad efter ridningen. Så att det gör ont... Ett år kvar tills lillan ska börja ridas in. Vill göra det nu! Måste försöka få mig en ridtur snart, fast inte på Curre tror jag. Kommer att sakna honom ännu mer då efter att ha sett honom i helgen. Det får bli lite nordis istället! :)

Nä nu ska jag kolla på inspelat Idol och sen sova. Som tur är så slutar jag kl 14 i morrn eftersom jag ska på sjukhuset, sen är det ju bara korta fredagen kvar!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Magda

jag skickar upp Prisen så kan du rida.

2009-09-16 @ 21:56:45
Postat av: Curant

Absolut Magda! Det är taget! Han är ju rolig att rida. Speciell, men rolig. När kommer han? ;-)

2009-09-17 @ 06:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback