Nä... men vilken duktig tjej!!

Hej å hå vad dagarna flyger... sakta... I morrn har jag sovit i husvagnen i 3 veckor!!! Om jag bara inte börjat så tidigt... Ingen bebis än, men ett sprängfullt juver. Hon hade dessutom grävt om hela halmbädden till en hög i mitten som jag just varit ut och lagt till. Hmm... törs inte säga nåt om det...

Istället ska jag berätta om vilken duktig liten ridtjej jag har. Hon blev nog lite inspirerad av att titta på när kusinerna red på ÖOR igår, och att dom håller på att lära sig att rida lätt. "-Det kan jag ju redan mamma!", var kommentaren. Så idag skulle hon upp till bevis. Dagen till ära hade hon sina ridbyxor och för första gången både ridstövlarna hon fick i julklapp och sin nya säkerhetsväst. Så snygg!
Hon hade själv planerat och berättat för mig vad hon skulle göra. Och vet ni vad... hon gjorde alltihop!!
Hon red själv hela tiden, red slalom mellan konor i skritt, travade helt själv och red lätt! Som om inte det räckte så fixade hon att hålla ett spö i en hand för att få honom att trava! Fast hon har ju övat mkt på gunghästen förståss.
Det tål att sägas igen... Vi har världens snällaste och vackraste (o tjockaste) shettis!!




                                                                  Visst är de söta!!



Mina små sötingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback