Är detta jag?



 

Lejonet

Lejonet är medveten om att livet är en scen och vill gärna vara medelpunkten vid varje given tillfälle.

De flesta skulle nog tro att du endast gillar att festa, eftersom du har roligt vid varje tillfälle som ges. I själva verket är du seriös och ansvarig, stark och en född ledare.


Lejonets livsinställning

Du lever ditt liv på ett kreativt sätt och vill gärna att andra skall veta det. Du tror på dig själv, men du behöver oftast yttre stimulering.

Detta betyder så klart inte att du inte tycker om att arbeta och att du visar några brister i din effektivitet. Alla vet att ett lejon kan bli väldigt ambitiöst och att lejonet oftast uppnår sina uppsatta mål. Lejonet kan åstadkomma nästan vad som helst och är i stånd att jobba dag och natt om det vill åstadkomma något.

Lejonet kan dock inte leva utan att festa och ha roligt. Lejonet måste göra allt med ett leende på läpparna och måste därför festa i alla fall en enda dag - efter en månads intensivt arbete. Ingen känner livsglädjen lika intensivt som ett lejon.


Lejonets Egenskaper

Lejonet är för det mesta en vinnare och kan göra karriär. Lejonet kan också ha stor framgång inom sitt yrkesliv. Lejonet tycker om filmer, teater, konst och allt som har med show-business att göra. Lejonet drar lärdomar utav alla livserfarenheter, både de goda och dåliga sådana. För det mesta jobbar du inom media, turism eller idrott.

Lejonet är mycket trogen sina vänner, sin familj och sin livsparner. Lejonet kan aldrig motstå att hjälpa dig - men denne vill alltid ha något i gengäld. Detta beror på att Lejonet uppskattar allt han gör till den graden att han alltid vill ha någon form av uppskattning från omgivningen. Därför skryter Lejonet gärna.



Vad tycker ni?
Stämmer detta med hur ni uppfattar mig? Ärligt tack!!



Kommentarer
Postat av: Cia

Ja att du är ambitiös och kan åstadkomma vad som helst har jag inga tvivel om. Att du är trogen dina vänner och din familj kan nog fler än jag hålla med om, tex alla dina vänner och din familj!!! Men jag tycker inte att du skryter, däremot håller jag med om att du är seriös och ansvarig, stark och en född ledare.

Kram!

2010-12-09 @ 13:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback