Borta bra men hemma bäst!

Jo nu ar vi hemma igen! Efter en väldigt dryg hemresa.

Först 11 timmar från Bangkok till Helsingfors. 
Pga försening blev vi ombokade på ett senare plan till Stockholm. Detta blev sen ytterligare en timme försenat pga tekniska problem.
Men väl på Arlanda gick det ganska snabbt att få ut väska och jackor och lösa tågbiljett.
Var hemma i sängen kl 01. Tyvärr så blev M tvärt jätteförkyld på hemresan. Är fortfarande jättedålig...

Sen var det till att kliva upp kl 5 och fara till jobbet. Var lätt vimsig... Tog en liten extra lång lunch och hann sova 20 min. Men inte var jag mycket människa efter det heller...
Hämtade en överlycklig Elin på dagis efter jobbet. Det var helt underbart att få träffas igen!

Somnade runt 21.30. Innan hade jag sovit 4½ av 45 timmar!! För lite!!

Alla är glada. Hund o katterna. Tror också att hästarna var glada. Jisses så tjock hon är nu Pia!! Men så ar det bara drygt en månad kvar till fölning!!

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Är fortfarande jättetrött! Orkar inte göra mer än nödvändigt...

Kolla lite OS och sen sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback