Dag1

Jo vi hittade fram till stallet vi blivit rekomenderade. Funkar bra fast sangen ar stenhard, och det ar musik o halligang till 2 pa natten. Men vi har ju oronpropparna med sa vi sover anda.

Min forkylning har brutit ut pa riktigt nu. Det borjade redan pa planet. Sa i natt har jag hostat och hallit oss bada vakna till stor del. Framat morgonen sa kandes det battre och jag somnade ordentligt. Vi sov lange.... lange... Ja sa lange att jag inte ens tors beratta HUR lange. Men vi hann iaf med en ordentlig stund pa stranden. Vi var val lite jet-lagade...

Det ar 33 grader varmt och 27 i vattnet. Helt underbar strand, 3 km lang. Ska forsoka promenera lite dar nar min forkylning gatt over. Har handlat grona piller pa apoteket idag sa jag hoppas den gar over fort nu. Kanner inte att jag kan snorkla nat an.

Vi njuter av god thai mat och gott Singha ol. Frukosten idag blev bananer och vindruvor. Mums!

Nu ska vi promenera runt en svang innan vi gor kvall igen.

Kram pa er alla fran oss i ett varmt Karon!


Kommentarer
Postat av: Malin & Move och alla flickorna

Härligt att höra att ni har kommit fram till värmen!

Här är allt bra men det har kommit mer snö ca 1,5dm.

Elin säger att hon inte saknar er alls, kanske bara lite ;)Hon har gjort en jättefin muckarblomma så nu vet hon hur många dagar kvar det är tills ni kommer hem.

Kramar i massor och ta minst en drink eller öl för oss också varje pubrunda!!!

2010-02-05 @ 14:56:18
Postat av: Therese

Hej hej!



Vi hamnade också på ett sånt ställe i Karon. Festligheter långt in på nätterna så att man inte kunde sova. Vi bytte efter en natt! Men om ni vill bo på ett trevligt ställe som inte heller var dyrt. Då ska ni gå upp på höjden i Karon. Ta höger där upp på en kulle och en jättebrant väg uppåt. Där finns ett litet paradis :D Fina lägenheter, billigt och de serverar även frukost mm. Hoppas att ni hittar dit :D



Ha det bra/Therese

2010-02-05 @ 18:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback