4 veckor kvar....

Ja om exakt 4 veckor är vi på väg till Thailand... Känns hyfsat bra nu när det är -25 grader ute. Längtar! Men fortfarande önskar jag att jag hade nån som ville bo här och titta till mina hästar lite mer noga...
Fast M kommer att hinna en resa till innan. Hastigt o lustigt kommer han och M-O att åka till Skottland 28-29 jan. Varför kan jag berätta om efteråt...


Det var en mycket trevlig middag igår. Vi hann med massa mat o dryck, spela både Wii och poker. Fast jag är rätt trött idag.
När de åkte hem idag så gick vi ut och åkte lite skidor och madrass med E. Sen ringde hennes kompis R och ville att hon skulle komma dit. Passade utmärkt! Hon fick lifta ner med M&M som var här o hämtade ved. Sen skjutsades hon hem ikväll också. Enkelt ibland!
Men så tomt det blev... från full fart o fullt hus till tomt o tyst! Under tiden har jag hunnit fixa stallet och tvättat bilen, och ta en power-nap!

Nu eldar vi för fullt i braskaminen så det är jättevarmt inne (fast vattnet i badrummet har ju frysit förståss).

Nu ska jag kolla tv. Ciao!

Kommentarer
Postat av: zaq

hm... så det hjälper inte att bo i nytt heller :-(

Postat av: Curant

Nä inte när man bor i ett fuskbygge... :(

Till-luften till kaminen och vattnet till dusch/bad korsar varandra under huset. Då fryser vattnet när det är kallt ute. Dvs då man verkligen vill elda... Surt!

2010-01-07 @ 08:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback