Blä...

Fick åka hem från jobbet idag. Mår inget vidare... Feberkänsla fast ingen feber, ögonen svider och det värker i varenda muskel i kroppen. Har nästan svårt att gå ibland.
Så då ligger jag i sängen en stund tills ryggen säger ifrån, sen stapplar jag mig till köket för att få en kopp kaffe och ramlar sen ner här framför datorn. Om en stund börjar jag om från början igen...
Men om 1-1½ timme måste jag orka hämta E på dagis. Det blir till att samla krafter...
Jag som lovade henne att rida ikväll... får se om jag pallar...

Det har hänt en dödsolycka i Gideå idag. Läs
här många tråkiga kommentarer dock. Kände honom... en god vän till mamma. Tur hon inte är medveten om omvärlden längre...

Magda: Bling-blinget är din förtjänst! Tule har numera ROSA bling-bling och Pazzi mera diskret. Bilder kommer... Det är du som lärt henne det ordet och numera är allt som gnistrar o glimmar - bling-bling - Love You!

Kommentarer
Postat av: zaq

Usch så tråkigt, både för dig att vara sjuk, och händelsen i Gideå-Flärke... Kommentarerna verkar vara borttagna iaf. och många gånger är det ju bra, folk tänker inte efter vad de skriver...



Krya på dig!

Postat av: Magda

Ah va stolt jag känner mig:) Jag har lärt Elin nått:)

2010-01-19 @ 21:19:36
URL: http://darlinglilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback