Egentligen...

.. orkar jag inte skriva nåt, jag är för trött. Men ska ändå försöka berätta hur trevligt jag & E har haft det ikväll.

Efter middagen så åkte vi till stallet i vanlig ordning. Mockade o tog in hästarna. De var blöta så de fick ta på sina fleecetäcken en stund.
Under tiden så gick vi in i sadelkammaren och började pyssla lite. Vi hade beställt varsitt bling-bling till våra hästar och de skulle på plats. Det slutade med att vi hade putsat nästan alla saker, både det som används och det som bara hänger. E fixade Tules träns alldeles själv.

Sen borstade vi av hästarna som hunnit torka lite. E lyckades lyfta upp en framhov på Tule och kratsa alldeles själv. Hon var jättestolt men tyckte det var jobbigt.

Jag är så otroligt tacksam över att vi delar intresse. Nu känner jag att jag hinner vara i stallet o göra nåt nyttigt när hon är med. I morrn blir det ridning för henne och lite träning av Pazzi igen. Vi måste ju kolla om de blir fina i sina bling-bling...
 
 

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Beffa

Oh, måste få se bilder på pållarna i blinget! :) Vad roligt att Elin vill följa med, då får du mer tid i stallet förstår jag! :)

Imorrn ska jag få rida Imze, han ska mest troligt iväg på försäljning i mars men jag ska få rida både dressyr och ut i skogen så tar ägaren hand om hoppningen. SKOJ!!

Postat av: zaq

JA, och hon som kommenterat här ovan vet ju hur det blir med en hästgalen morsa ;-)

2010-01-19 @ 10:50:08
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Magda

VAD ÄR DET JAG LÄSER???? BLING BLING???? VAD ÄR FELET MED DIG???????? (lite stolt är jag väl:)

2010-01-19 @ 13:15:16
URL: http://darlinglilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback