En härlig hästhelg!

Har haft en jätteroligt hästhelg som gett massor med inspiration.
Red Curre igår och det var jättelängesen han kändes så fin. L gör ett bra jobb med honom när väder o vind tillåter träning. Hon red själv idag och det såg mkt bra ut. Hon lär sig massor på honom. Kul!

Idag var E med mig och satt snällt o tittade på. Hon bestämde sig redan igår att idag skulle hon "rida som tusan" på Tule. Helt själv på ridbanan, jag skulle bara titta på och säga vad hon skulle göra.
Men när hon väl satt där så ville hon att jag skulle leda. Det blev bara en kort ridtur och sen tömkörde jag honom. Han fick jobba ordentligt i djupsnön som gick upp till knäna på honom. Han är bara SÅ läcker!!
Lite bilder...

     

I morrn ska jag försöka jobba Pazzi. Har sagt det många dagar nu men... I morrn SKA jag. Tror inte jag lyckas ta bilder på henne samtidigt, men det kommer när jag får nån som kan fota...

E har haft kompis M här ikväll en stund. Nu längtar hon tills i morrn då dagis börjar igen. Hennes gamla favvofröken SS har börjat där igen. E är jätteglad över det och lär vara lätt att väcka tidigt i morgon bitti.

Själv ser jag inte lika mkt fram emot jobbet i morrn, men... Det är bara 17 arbetsdagar kvar tills vi åker...
Var igår kväll till en bekant som brukar vara ofta o länge i Thailand. Vi har fått lite tips av honom på vart vi ska och vad vi ska o inte ska göra där. Känns lite lugnare nu... Längtar nu...

Nä nu blir det dusch och hopp i säng så man orkar upp i morrn.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Beffa

Vad fina dom är tillsammans!! Och vad läcker han var på tömkörningsbilden!!!

Önskar jag bodde närmre då hade jag kunnat hjälpa dig med pållarna hade varit roligt!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback