Svinkallt!

När jag skulle släppa ut hästarna i morse var det -27 grader. Då är livet inte så kul!!
 
 
Funderade på om det skulle få stå inne men beslöt att de kan få gå in tidigare idag istället. Själv for jag hem och åt frukost och kröp ner i sängen under täcket fullt påklädd. Nu är jag både piggare o varmare igen.
M har åkt till stan för att besikta släpvagnen och ska även ner ikväll på hockey.

Har inga planer för morgondagen men på lördag blir det Beritträning igen. Nice!
Jag åker upp till Umeå och hämtar henne på flyget medan L hämtar Curre. Jag rider på lördag och hon på söndag. Tror knappt att det är sant att jag får fortsätta att träna på honom. Jag är lyckligt lottad!!

Pazziz knä börjar se mkt bättre ut. Fortfarande lite svullet och varigt, men det går åt rätt håll. Ska nog förresten försöka jobba henne lite i morrn om det inte är lika kallt.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback