Tävlingsdags

Idag var den omgång 2 av GHRF-cupen. Idag dömde jag inte, så att mina två "skyddslingar" kunde vara med inom tävlan. Hur det gick?? De kom etta och tvåa!!!
Är SÅ stolt över alla, fast mest över Magda o Chessie faktiskt. Första tävlingen någonsin för Chessie och för tre veckor sen galopperade Magda på henne för första gången. Idag har de ridit två godkända program och även tagit sig runt en hoppbana. Visserligen utvägrade, men kom ändå runt och hoppade alla hinder. Inte illa för en häst som knappt sett bommar!
Hon är alltså till salu... Önskar att jag kunde behålla henne själv. Mycket trevlig individ!
Curre "gick in o gjorde sitt jobb" och tyckte (förståss) själv att han var bäst! Det var han ju faktiskt idag! Ja inte att förglömma Linda på ryggen då förståss...

Fick i veckan en leverans av vin som skall provsmakas ikväll :) Ska bli mumma...

Ciao!!




Kommentarer
Postat av: Beffa

Åh vad skoj. Currisen! <3

Vad jag hoppas att jag får ett jobb efter det här så jag kan skaffa häst igen...men nu väntar iaf SEMESTER!! sista jobbdagen imorrn! Så nice!!!

Hur går det för er?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback