Camping

I natt har jag o E sovit i husvagnen utanför stallet.
Jag visste ju redan att det inte skulle bli nåt föl men jag hade ju lovat henne och hon var så ivrig att komma dit.

Hade tänkt roa oss med tv, film och dator...
- Fick inte in några kanaler på tvn, för mkt skog i vägen.
- 12v laddaren till dvdn passade inte i uttaget i husvagnen och nätkabeln är försvunnen.
- mobilen kopplar hela tiden ifrån när man ska surfa, trots full mottagning.

Så vi fick roa oss med varann och somnade tidigt. Jag försökte leka med E och hennes leksakshästar, men.... känns som om jag inte kan det längre. Har gjort det tillräckligt i mitt liv, när jag var yngre... betydligt mycket yngre...

Efter frukost och stall i morse så åkte vi "hem till civilisationen" igen. Jag måste tvätta o städa.
E har åkt till grannkompisen M så här är lugna gatan.
M är i S-holm och hämtar en bil som han köpt, kommer hem ikväll nån gång.

Nä här blir inget vettigt gjort...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback