Ett fotografiskt under

Jag brukar tro att alla konstiga bilder är photoshoppade men... inte dessa, kolla!

Idag har M lärt mig nåt jättespännande. Han fick lära sig det av nån på en båt på hans jobb.

Så här gör man:
Det gäller att det är precis rätt konsistens på snön, måste vara mjuk kramsnö.
Då tar man och trycker ner hela ansiktet i snön så det blir ett avtryck. Sedan fotar man det.
OBS! att det måste vara lite mörkt, man måste använda blixt.
Då kommer avtrycket att på bilden istället komma ut ur snön. Skithäftigt!!

Alla ni med superbra kameror, ut o testa. Dessa bilder har jag bara tagit med mobilen, gissar att bättre kameror gör det ännu häftigare!

Här är jag:



och här är Elin:



Är det inte häftigt så säg!!!





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Coooolt.

2010-03-31 @ 22:45:42
Postat av: zaq

coolt var rätta ordet! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback