Filmtajm

Har inte hunnit/orkat blogga så mkt sen jag började jobba igen. Men här kommer några snabba rader...

Medicinen hjälpte så nu sover stumpan lugnt på nätterna och hostan har minskat. Det går tydligen ett väldigt elakt virus med luftvägsproblem. Så vi är inte ensamma... Men nu har vi iaf fått en lösning och alla nöjda o glada. Särskilt E som får vara på dagis igen o busa mad alla kompisarna.

Har nyss gjort stallet och beställt intagning av dem ikväll. Vi drar snart till stan och ska gå på bio ikväll!
Längesen...
Vi ska se Shutter Island. Jag har läst boken (Patient 67 av Dennis Lehane) och den är en av de absolut bästa jag har läst. Sträckläste den när vi var i Spanien -05. Har tyvärr tappat bort boken, har velat läsa om den, men nu får jag ju se filmen istället och hoppas att den är lika bra.

Hörs & syns!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: zaq

Berätta inte mer ;-) vi ska se den på måndag, visst en lite annorlunda biokväll med mingel om jag fattat rätt :-o

Spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback