Hosta

Så är jag hemma igen då med E som hostar så hon nästan kräks på nätterna.
Hon är rätt pigg på dagen, men trött eftersom hon sover så dåligt. Ingen feber men jättesnorig.
Har en tid hos läkaren på onsdag då vi egentligen skulle kolla hennes mage, men nu har hon ju inte ont i den längre, så då tänker jag åka o kolla upp varför hon får sån hosta. ÄR det bara virus eller är det nåt annat..??

Skulle egentligen behövt jobba men å andra sidan är det ju bra om jag passar på att vila mitt knä. Det mår mycket bättre utan ansträngning. Ska prata med VC om vad som är bäst...

M har idag varit till stan o lämnat tillbaka den låne traktor vi haft sedan vi var i Thailand och det blev krångel här hemma med den gamla. Den har de tagit tillbaka och M köpt en annan som han då hämtade hem idag.
E tittade ut för att se den nya traktorn och sa: "- Men pappa.... har du köpt en skrot traktor som jag ska åka i?"
Hi hi... Jo den är inte fin i lacken men annars bra. Hon blev nöjd då han sa att den ska lackas om.

Inte nog med det...
Han jobbar extra idag för att i em/kväll kommer hans nya grävmaskin från England med båt till Husum. Vill ju väldigt gärna vara där och ta emot själv. I morrn kanske den kommer hem hit. Han är som ett barn på julafton...

Nä nu ska vi spela Hello Kitty spel... igen...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Hehe, Hello Kitty ;) har hittat en fin Wunderbaum, den skulle nog E gilla! :)

Synd att du är så långt bort, du kunde ha fått låna mina back on track knäskydd annars, är superskönt på mina knän när dom gör ont!

Postat av: Magda

Ah en ny traktor mums:)

Vadå har ni Hello Kitty spel nu? Jag MÅSTE komma upp!!! Ao min lilltjej hon ska inte vara sjuk:( PUssa och krama henne från mig.

2010-03-09 @ 21:21:15
URL: http://darlinglilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback