I morrn flyttar jag...

Idag fick jag åka hem från jobbet redan kl 14 då K tyckte att Pia betedde sig konstigt och var rädd att det var fölningsdags. Jag trodde inte det var dags men bättre åka hem en gång för mkt än för lite.
Jag hade iaf rätt, det var ingen fara, men innan jag hade fångat in den gamla damen i hagen för att kolla så var klockan så mkt att jag inte hann tillbaka till jobbet.
Snabbt bestämde vi oss för att åka en snabbis till stan för att göra klart inför min (vår) flytt i morrn...

Vart vi ska flytta..???
Inte så farligt som det låter...

Vi har dragit husvagnen till stallet och ställt upp den där. I stan idag köpte jag en kamera så jag kan övervaka Pias box. Så från i morrn kommer jag att sova där.
Jag är redo för fölning!!!


Det där andra spännande som jag nämnde lite snabbt... Ja det är fortfarande jättespännande och jag kan tyvärr inte berätta nåt mer just nu. När allt är klart kommer jag att berätta!
Men håll tummarna!



Kommentarer
Postat av: Beffa

Fiffigt!! Vad bra med husvagn ibland. Nu hoppas jag att hon fölar innan den 26e för då ska jag hem till pappa! :P

Postat av: Pernilla

Såg din bil igår, på ett släp på väg söderut, närmare döden antar jag ;)

2010-03-20 @ 10:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback