Nä..

..inget föl än!

Men det märks att hon har det jobbigt nu. Första nätterna jag vakat och kollat henne i kameran, så låg hon inte mkt under natten. Men igår natt och nu i natt så har hon legat väldigt mkt. Är stor o tung så det är ju förståligt. Hon var inte så sugen på att gå ut i snöblasket idag men fick göra det ändå, tar in dem tidigt istället.

Hade tänkt åka o kolla på träningar på ÖOR i helgen men det blir inte idag iaf, kanske i morrn.

Igår fick jag äntligen åka o lämna tillbaka hyrbilen jag haft sen jag krockade. En liten Merca A160 "vältklass".
Liten o helt underbar att köra i stan och parkera med. För övrigt så långt ifrån som möjligt en bil som jag vill ha.
Nu får jag istället köra en "slit-o-släng-bil" (King cab)  som M skaffat i väntan på hans nya bil. Det går det också...

Nä nu har även E vaknat så jag ska försöka få på henne kläder och gå ut o mocka.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Jäklar att inte mina tummar räckte! Nåja, jag hoppas ändå att fölis kommer snart så jag får hälsa på han/hon nästa gång jag åker till Paps!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback