Intensiva dagar

Trodde ni att det skulle bli lugnt o skönt för mig att vara hemma, ja då trodde ni fel. Går an hela dagarna, från kl 6 fram till ca 23. Idag for jag runt mellan en massa saker samtidigt. Tvättade o hängde tvätt, diskade, städade (ja dammsög iaf), bäddade rent i sängarna, krattade kanterna på blivande gräsmattan, jobbade vid datorn, och så hade jag besök. Inte illa för en onsdag... ;)

Igår hade vi (företaget) ett mycket spännande möte. Lite förhoppningar fanns ju innan, men det blev flera gånger bättre än vad vi vågat tro. Än är vi inte i hamn, men det ser lovande ut.
KAN bli så att vi får en riktig rivstart!!
 
 
I morrn bär det iväg till Umeå. Ska behandla min rygg/nacke/axlar. Har haft jätteont i axlarna men sen jag slutade på Alab har de känts mycket bättre. Tror det beror på att jag inte har lika monoton arbetsställning nu. Skönt! Men nacken behöver få sig en omgång.
Ja efter det kommer jag o svägerskan att shoppa lite. På vår favoritaffär "Rut mfl". Har ni inte varit där så gör ett besök!! Enormt bra service och där finns nåt för alla. Sen kommer vi att shoppa vidare på "Plantagen". Finns risk för att det blir dyrt där... Mycket: VILL HA!!
Men vi fyller väl bilen iaf...
  

Nä nu ska jag ut o vattna lite blommor och ta in kaninen. Han höll på att svettas ihjäl i buren idag, han måste få vara ute hela dagarna. Har ju en fin hage av kompostgaller, håller tummarna för att han inte gräver sig ut. Sen är det en hel del jobb hos kossorna kvar, men det tar jag när M kommer hem. Han håller på att köra hem balar från V-gidsjö.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har ett tips, lägg kompostgaller i botten oxå. HA de skönt i Umeå jag ska till Sundsvall.

2010-05-19 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback