Annars då?

Vad händer?

Jo torsdags så skjutsade jag o Magda Prisen till sitt nya hem i Umeå. Det var jättefint där och vi hoppas förståss att allt ska gå bra hos hans nya ägare Natali. Ett svårt avsked för Magda men innerst inne så vet hon att det var det enda rätta beslutet. Sen ränner vi ju i Umeå titt som tätt så nog lär vi åka förbi o hälsa på!
På fredag drog hon ner till sin mamma över helgen, och oj vad tomt det blev!! Miss U!!

Ja då Morgan jobbade hela helgen så har jag o Elin haft en riktig mys-pys helg. Ja igår hade hon ju kompis här men annars har vi försökt njuta av vår ensamtid.

Idag har jag jobbat ett tag men nu ska jag försöka ta det lugnt en liten stund innan stallet.

Lilla kissekatten är helt underbar!! Så snäll... Ja lite försöker han klättra i gardiner o så men... det går över. Spinner så fort man tar i honom.

Nu en nyhet!! En glad sådan...!

Till veckan kommer det hit en ny häst!!! :)
En kille som vi ska träna och utbilda i vinter eftersom han ska säljas. Känns skönt att ha nåt att rida igen och skönt att jag o Magda kan dela på honom så tiden räcker för oss båda. Vem vet..? Det kanske är Magdas blivande häst..??
Vem denna kille är ska jag inte avslöja här ännu, men det kommer!! Tillsvidare får han vara lite "mystisk"... ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback