Rapport

Jahapp... så var det väl på tiden att uppdatera här igen.

Livet är nästan tillbaka i de vanliga rutinerna. Gubben har kommit hem igen och det känns skönt, han har varit saknad! Jet-lag till trots så blev han direkt kastad in i jobb hemma igår och idag tillbaka till jobbet. Lite brutalt! Men... han har haft det bra i 14 dgr så nu tillbaka i verkligheten. Ordentligt brun är han också... nästan det mest orättvisa!!

Jag har *peppar peppar* vunnit min kamp emot hästarnas rymmande!! Inte en rymning på hela veckan!!
Lelle har fått ta det ganska lugnt medan Morgan har varit borta, jag har helt enkelt inte hunnit med honom. Men fr.o.m. i morrn blir det andra bullar. Jag stod över helgens Beritträning men redan om två veckor är det dags igen och då ska vi vara med! Denna gång hämtade jag bara Berit på flyget i Umeå och sen var vi hem till mig och fikade o surrade en stund. Sen till stallet för att kolla på hästarna. Hon har ju inte sett Phrattis, men gillade honom skarpt! Hon gillar även Pazzi och mitt mål är att kunna rida henne en av dagarna på träningen i april. Skam den som ger sig!!!
Jag fick hjälp av Morgan igår att rida på henne. Hon bryr sig inte alls om mig på ryggen, men är som en magnet på den som leder. Nu jobbar vi på med styrningen och släpper snart linan!! Ska våga mig på lite trav först bara! I morrn väntar jag hjälp av LW.

Den som följer mig på FB har kunnat notera att jag ska ut o resa om ca 3v i ett hemligt ärende! Ni få som vet... fortsätt håll tyst!!! Jag lovar att berätta överallt om min resa sen... ni kanske till o med kommer att tröttna på samtalsämnet så småningom! Men tro mig... det är värt att vänta på!

Har ikväll varit på Lek & Bus med Elin. Eller rättare sagt så har hon varit där och jag på möte. Har blivit invald i styrelsen i Föräldraföreningen. Kommer säkert att bli intressant. Trevligt med lite "nya" människor i sin omgivning.

I morrn är det besiktning x 2 av mig. Först synundersökning och sen mammografi. Måtte det går bra på båda ställen...

Nä, nu ska jag kolla igenom lite inspelat på tvn, sen blir det sängen.

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback