Kan du tro...


... vad Elin gjorde i går? Vi satt hemma hos gudmor C och fikade. Elin sitter och tittar i en bok och plötsligt pekar hon och räknar: ett-två-tre!!! Jag och C tittade på varann o sa: Hörde du det där? Båda två kan intyga att hon verkligen sa så. Ända sen hon var 1 mån och började få AD-droppar så har jag räknat högt till fem när jag droppat dem i skeden. Kanske hon lärt sig där då... Klippsk unge!!

Var på stan igår och handlade lite julklappar. Nu är allt klart! Underbart!

Igår avverkade vi ytterligare en dvd-film. Jag som sällan brukar orka kolla på film har sett två denna helg. Igår blev det dessutom en riktig långkörare, 2,47 tim. Men det var spänning hela tiden så det gick fort.
Vilken film det var...? Jo, Da Vinci koden... Rekommenderas varmt!

Nä nu ska jag gå o kolla in ungen i badet... Ska förresten gå o ta en bild...

badare


Japp, så här ser det ut här just nu...  Blött...


Kommentarer
Postat av: beffa

Oj vad hon har vuxit, märks att det var ett tag sen jag såg henne! Och vad lik hon är er, båda två! :) Såg mysigt ut att bada, det vill jag också.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback