Vilken helg...

Ja den här helgen har bara susat förbi...

Igår väckte jag Elin kl 5.30 (då var redan hästarna ute o stallet mockat). Packade ner det sista och skjutsade henne till sin gudmor. Sen hastade jag själv vidare till ÖOR där vi haft regionala dressyrtävlingar i helgen. Har suttit i sekretariatet där. Lördagen blev rätt så händelserik, minst sagt... Protokollstrul, datorkrasch och nästan storm. Ett serveringstält kom farande mitt under tävlingen. Högtalare blåste ner och det behövdes 6 personer efter en långsida för att ställa upp staketet som ideligen blåste omkull. Men trots det så flöt det på bra.
Hämtade Elin strax efter kl 18 och åkte hemåt. Hela familjen tog en kort tur på vår (Morgans) nya leksak, fyrhjulingen. Sen hann jag även ut o rida innan det blev kolsvart ute. Men jag var så trött så jag höll på att somna medan vi skrittade hemåt... Att man kan vara så trött...

Sovmorgon idag... ;-) Väckte Elin kl 6 idag när jag var klar ute. Samma sysslor idag och samma barnvakt. Fick inte tag på nån hundvakt däremot så de har varit med mig. De har fått sitta rätt mkt i bilen men varit fantastiskt snälla. Tror att de ska få nåt lite extra gott ikväll. Inte fullt så blåsigt idag så tävlingarna flöt på bra. Åkte därifrån kl 16 och så tidigt har jag nog aldrig varit klar tidigare år.

Kvällens syssla blir nu sen att måla sista varvet på taket på toaletten här uppe. I morrn kommer rörmokare och golvläggare och gör klart. Ska blir skönt med toa uppe igen...

Fast helst skulle jag vilja gå o sova... ZZzzzz..............

Kommentarer
Postat av: Emma

och nu är det inte länge kvar tills ni kommer! skulle rida idag men den spoilerades av ösregn och blöt stackars häst som frös. inte regnar det mindre nu heller, snarare mer..hoppas det håller uppe imorgon så man kan rida! hade en pigg jättefin dutt igår iallafall, det var riktigt roligt! längtar efter dig o curre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback