Fullt upp

Ja så har vi dragit igång med årets höskörd. Igår höll vi på hela dagen, från morgon till kl 23, och det kändes skönt att vi kämpade gjorde klart det som var slagit. För i morse regnade det för fullt. Så idag fick vi en mellandag med lite vila. Elin var igår hos sin gudfar och lekte med hans pojkar. Hon hade jätteroligt och det gick bra för att vara första gången.

Idag kunde jag för första gången använda mitt nya kandar. Har plockat och pusslat ihop med gamla delar så nu är det användbart. Å så bra det gick att rida sen... En bekant (ingen favorit) brukar ju säga att man ska va snygg när man rider. En liten poäng har hon ju i det, visst är det roligt att rida med nya snygga grejor. Fast man får ju inget gratis pga dem. Lägger ut en bild på min Curredutt i sin nya fina mundering. Fast fortfarande letar jag ju sidostycken så jag kan använda hela det nya...




Kommentarer
Postat av: beffa

Sicken snygging!! Blev ju ett skitsnyggt kandar ju :D
Dusty bara ropar att han vill ha massa nya saker och mamma bara säger, nej emma dusty behöver inget nytt och då blir han arg på mamma :P haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback