Världens bästa

Ja så var det då äntligen semester! Efter en urkass dag på jobbet i fredags så känns det underbart att få vara ledig. Hoppas att foten mår bra av lite vila.

eller... vadå vila...

Hela helgen har jag målat nya verkstan. 120 kvm tak + 140 kvm vägg, taket målat två varv! Som tur är så gillar jag ju att måla men det blev trist till slut ändå. Vitt, vitt, vitt... Har nu bara andra varvet på väggarna kvar, men det blir senare.

Vi har världens snällaste barn!! Alla kategorier!!
Hon har varit hos (världens bästa) farbror och faster hela helgen medan vi målat. Busat mycket och haft skoj. Hämtade henne igår vid middagstid, åkte hem och åt. Sen lastede vi Curre och åkte till Landsjö. Där red mina två elever och sen red jag själv. Det tog lång tid så vi var inte hemma förrän kl 22.15. Hon var jättetrött men somnade inte i bilen heller. Var inte gnällig alls. La henne kl 22.45 och då sa hon (som brukar kliva upp ur sängen 15 ggr innan hon somnar): Elin sova, inte kliva upp! Sen sov hon till kl 9 i morse. Vilken tjej!

Kommentarer
Postat av: zaq

Ja, tänk ibland blänker de till ;) när man minst anar det!

2007-07-15 @ 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback