Trött

Ja på en skala så är jag VÄLDIGT trött! Inte bara jag utan även min häst.
Det kanske var väl optimistiskt att vi skulle orka träna i två dagar, men nu har vi gjort det och vi var jätteduktiga och kämpade väl. Berit kan verkligen få fram det där lilla extra när man skulle slutat för länge sen om man red själv.
Men detta är verkligen livet... Finns det nåt roligare?? Fast jag höll på att ramla av honom igår. Flög rakt upp i luften när jag skulle göra ett byte...
Men jag satt kvar!!
Nu är vårt mål att starta LA/MsvB på hemmatävlingarna i augusti. Så nu gäller det att ligga i...

Igår seminerades Pienza, i morrn kollas hon igen. Ev semineras hon en gång till annars är det bara att hämta hem henne, vänta 16 dagar och sen hålla tummarna.

Nä nu ska jag gå ner å dö i soffan en stund... Hela kroppen värker...
(Hästen fick iaf stretcha...)

Kommentarer
Postat av: Cia

Härligt att ha ett mål att sikta mot. Hoppas det går väl med "Pia" i år. Alla fingrar och tår hålls hårt. Kram !!

2007-05-22 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback