Febran...

Jag mår inget vidare....
Natten till igår sov jag 3 tim. Då kom Elin o la sig hos oss. Hon låg o strök på mig hela tiden, men det gjorde bara ont överallt. Redan då borde jag ju ha fattat att jag hade feber. Får ju liksom ont i skinnet då. Men inte då...
Jag klev upp och for o jobbade. På fm fikat la jag mig och sov en stund. Kändes piggare sen. Även på lunchen la jag mig o sov. Mådde jättebra efter det.... i en kvart.... Sen blev jag bara sämre o sämre. Mina (bästa) arbetskamrater tyckte att jag skulle åka hem, men tjurig som man är så kämpar man ju på. Men till sist fick jag ge med mig, så kl 14.30 åkte jag hem. Frös som en hund...
När jag kom hem kollade jag hur mkt feber jag hade... 39,4!! Inte undra på att jag mådde dåligt. Sen har jag proppat i mig piller konstant. Låg i sängen från kl 15 igår tills kl 8 i morse, med undantag för mat och toabesök. Jo jag var ju tvungen att åka o ta in hästarna och lägga om Pias sår också.
Idag mår jag ungefär likadant fast har mindre feber. Men kroppen värker i varenda muskel. Ajajaj...
Men tur i oturen att det kom denna helg o inte nästa då vi har fest.
Nä nu ska jag bädda ner mig en stund igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback