Nu var det länge sen.... igen...

Massor av saker har hänt sen sist. Har tänkt skriva allt här i bloggen. Men just nu är hjärnan helt tom...

Hinner inte rida... *snyft* Jag har rent teoretiskt sett hittat en timme om dagen då jag skulle kunna hinna ta en snabb ridtur.  Men den finns kl 5 på morgonen och hur mkt ork har man då efter 5 timmars sömn, vilket är vad jag brukar få... Nä det är nog bara att bita i det sura äpplet och acceptera att hästarna får stå åt sidan ett tag igen. Familjelivet måste ju komma i första hand. Skulle ha behövt nån som kan ta Curre på foder ett tag, men det är inte många som passerar mitt nålsöga... Han är ju min stora bebis, och hur lätt är det att hitta en ny mamma till honom??

Nu är det klart... Vi åker till Stockholm över 1:a advent. En skön avkopplande helg med massor av skoj. Ska gå på Globen också, kvällsföreställningen med massor av show ska nog även Morgan gilla. Eventuellt följer Elin med, har inte riktigt klart med barnpassning än.

Nu räknar vi ner till vår inflyttningsfest också... Det ska bli jätteskoj!! Hoppas alla kan komma...

Nä nu måste jag sova lite tror jag...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill jag vill jag vill... ååååh. om det vart för ett halvår sen när dust inte var igång hade jag inte tvekat då kunde vi ha kastbytt...jag vill så gääärna.. vill inget hellre!!
globen.. *avis* hade hoppats att vi skulle åka ner i år.. men blir nog tyvärr ej så! Du får kika åt mig med alltså! :)

Postat av: Curant

Ja du... Du om någon hade kunnat få ta honom...

2007-11-16 @ 11:28:18
Postat av: Emma

Hade jag bott hemma hade jag inte tvekat en sekund... men hittar ju inte ens en stallplats till dust nu... suck.. får fortsätta leta.. för det går ej att stå kvar längre nu.. hoppas vi hittar nått snart iaf.. vet du, mellan jul o nyår har jag långledigt, om jag har nån som kan ta hand om dust då kan jag kanske komma o röra lite på curre om du vill? kanske inte ger så mycket iofs, men jag saknar honom så mycket!!

2007-11-16 @ 17:42:38
URL: http://beffa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback