Så var ännu en vecka förbi

Jag ska inte tjata om det igen men.... Oj vad tiden rinner iväg! I morgon börjar en ny arbetsvecka igen.

I fredags hade vi vår härliga massagedag. Förra gången blev inställd så det var hela 6 veckor sen sist. Så det fanns med andra ord rätt så mycket att fixa till. Tog mig en funderare när hon gjorde mig illa som värst.... Är man riktigt riktig när man betalar för att bli "misshandlad" på det viset? Fast jag ska nog erkänna att till 90 % så var det skönt. Fick tillbaka värmen och blev av med domningarna i min hand, så det var värt allt. Fast min gubbe fick hon knappt peta på nacken, så ont hade han. Fast det är mer än bara nackspärr, svullen i halsen också. Han har lovat att ringa läkaren i morrn iaf.

Lördagen gick till att få ner lite stolpar i marken. Förberedelse för att eventuellt flytta hit hästarna redan i vinter, då är det ju skönt att ha en hage.
Idag har vi packat porslin nästan hela dagen (känns det som). Har inte så väldigt mycket kvar nu innan svärfar kan flytta in.
Var o hälsade på mamma ikväll. Hon hade en bra dag och blev jätteglad när vi kom o hälsade på.

Nä nu ska jag hoppa i säng.. Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback