Dagen efter dopparedagen

Vad ska man kalla den här dagen då...? Slapparedagen vore ett passande namn.
Förutom att sköta om alla våra djur så har jag inte gjort ett enda dugg! Jätteskönt faktiskt att få slappa utan att känna dåligt samvete över nånting.
Elin har fullt upp med att leka med alla sina nya leksaker. Här ligger Barbie-prinsessor överallt. Även smink från det sminkhuvud hon önskade och fick..... Men är det jul så är det.
M blev glad för sin väderstation som han fick av mig. Själv fick jag en jättedyr sak som jag visserligen hade önskat men... man säger ju bara att man vill ha, inte förväntade jag mig att få. det var ett Playstation 3 med ABBA-singstar!! Det är så skoj!

Nä nu ska man väl äta lite igen då...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Ååååh vad roligt jag vill också ha ett sånt. Är ju skitkul att skråla till :P

Postat av: Sandra

vill med ha jue S .. Hoppas du får många roliga stunder med det =D

2008-12-25 @ 22:38:36
URL: http://livfebroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback