Vilken dag!!!

Jag vet inte hur det gick till men det här blev en helt underbar dag!!
För att göra en lång historia väldigt kort: Jag gick i går kväll in på Lugna Favoriters hemsida och mailade in för att vinna en kärleksweekend i Paris. Men jag brukar ju aldrig vinna så... Idag efter lunch så ringer dom!!! Jag vann inte hösta vinsten men väl en kärleksweekend i Göteborg! Häftigt va!! Ungefär en timme efter samtalet så sändes det i radion!! Jag var rätt så fåordig... men jag var ju i chocktillstånd... Underbart glad iaf. Nu letar vi en ledig helg under våren som vi kan åka ner och njuta!

Jag har under den senaste veckan börjat på step-up med lite boxing. Hur roligt som helst. Där får man göra sig av med alla aggressioner. Lagom jobbigt. Det var min arbetskamrat som drog med mig, så vi peppar varann! Ikväll fick Elin följa med också eftersom M jobbar. Hon tyckte också det var skoj med gympa!

Har ridit Curre hela två gånger nu senaste veckan. Kanske....

Igår så kände (och såg) jag för första gången hur Pienzas fölunge sparkade i magen. Underbart! Inget är som väntans tider...

Just nu är det lätt att leva.... ;-)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej å grattis, fick faktiskt ett sms från ngn som gratulerade till vinsten, men
efter lite forskning så forstod jag att det var du, känns de som om de har hänt förut eller ??? ;D

Ja du får väl ha så trevligt där i Gbg då, nu när inte jag ska få fara ;D

2008-02-08 @ 18:12:58
Postat av: Beffa

MEN GRATTIS! så jäkla skoj! :P
Härligt med träning det lät som en rolig variant tycker jag!
Oo jaa, jag drömmer om Curre än.. Synd man inte har bättre lön bara, då kunde de ju ha gått!
Fast jag täntke på en sak iaf..om du fortfarande har tidsbrist till sommaren så kanske jag kan ha honom under betessäsongen iaf, det är ju lite billigare då när det inte är någon stallhyra! Kanske har fast jobb på annat ställe då också, man vet ju inte vars världen tar en än men..
Kul med sparkar i Pienzas mage också, när är det dags?
Kramar!

Postat av: zaq

Tänk att det är nå'n som kan ha tur med "stekta sparvar som flyger in i gapet"... ;-p

Nä- skämt å sido, det förtjänar ni efter allt som varit -ni har allt haft er beskärda del av den jobbiga kakan, så nu är det allt dax för lite tur!

Kul! Njut!

2008-02-12 @ 15:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback