Utmaning

Jag blev utmanad av Beffa


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

1. Köra traktor och bala hö
2. Städa lite inne
3. Fixa lite i verkstan så jag kan ta in hästarna dit för att sadla mm.
4. Leka med Elin
5. Njuta av att det trots allt är semester!!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Shit! Jag minns inte... Har man blivit så gammal...?? Tror att jag pluggade på Komvux då... Fast inte säker...

Vilka platser har du bott på?
Hundsjö, Hudiksvall, Gideå, Nyköping, Domsjö, Bonässund, Själevad

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Lösa alla ekonomiska problem för alla mina närmaste
2. Bygga nytt stall & ridhus
3. Bygga ny ladugård
4. Troligtvis köpa fler hästar...
5. Resa oftare

Jag utmanar:
Alla som läser min blogg! Kom igen nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback