Va skoj!

Jag och min arbetskamrat S är mitt uppe i planerandet av en helgtripp till Hudik om en månad. Plötsligt i helgen så har Morgan köpt en grej till grävmaskinen som finns just där. Så på fredag så bär det av för oss neröver för att hämta den. Det innebär två vändor dit för mig inom en månad!!! Härligt!! Me like Hudik!!!
Det är ju .....X antal.... (många).... år sen nu som man bodde där, men jag har alltid längtat tillbaka. Ska bli skoj att parta lite där igen!

Annars så väntar jag på en tid hos läkaren som kan ta en titt på mig och mina ben/fötter. De värker konstant hela tiden trots att jag äter max dos av värktabletterna. Ska bli intressant om de vill forska vidare på vad det kan vara eller om det bara blir mer o starkare tabletter... Men det kommer inte min mage att gilla kan jag säga!

Den 20:e kommer världens bästa Magda och stannar hos oss över påskhelgen!!! Tjoho vad skoj!!!

Nä nu är det bara att krypa till kojs och vila upp sig inför tisdagen. Tisdagar är veckans absolut värsta dag!!! ALLT brukar krångla...


Ciao!



Kommentarer
Postat av: Mingla

Vilken härlig blogg du har ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback