ÄNTLIGEN!

Nu har hästarna flyttat hem hit. Nu slipper jag hålla på att åka emellan...

I morse lånade jag ut Elin under dagen så att jag skulle få jobba ostört. Började kl 10. Höll på i tre timmar med att slå ner stolparna, fick en liten lunchpaus och sen tog det två timmar att fixa tråden. Sen var det lite annat att fixa med men kl 17 var hästarna på plats. Det blev jätteglada över att det fanns lite grönt att beta.
De har en ligghall på 36 kvm, verkar gilla att vara där inne. Hoppas bara min frusna Curre fattar att han ska gå in dit om det regnar. De får lite extra hö och betfor därinne också.

Det ska som sagt bli skönt att bo på samma ställa som hästarna igen.



Ligghallen



Curre njuter av gräset




Tule också



Kommentarer
Postat av: Beffa

Åh, min mysCurre! Pussa på sötmulen från mig!

2008-05-12 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback