Det var det...

Så var den här ledigheten över... Fort gick det... Nu är det bara att räkna ner till semestern som börjar v.28 Känns som om det är länge dit...
Har iaf hunnit hälsa på lite folk och faktiskt slappat lite också. Skönt att ha gjort både och.
Fast man borde väl ha gjort lite mer nytta men... arbetet finns ju kvar.

Ska ju skjutsa iväg Pia på lördag, kommer nog att sakna henne väldigt mycket. Det är en sån mysig tant. Hennes fölis i magen är rätt så vild av sig ibland, tycker lite synd om henne när den stökar runt. Tänk... om ett par veckor kommer den ut... Då har jag en häst till... Min nya stjärna!!!


Kommentarer
Postat av: Beffa

Hehe, jaa. fast vi har haft is kvar i skogen, tror det är kvar lite än också men jag intalade mig själv att jag kunde rida någon annanstans så jag fick ta bort dem!
Ja snart kommer det lilla undret.. så nyfiken på vad det blir för färg och kön... ooh så skoj! :)

2008-05-05 @ 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback