Rena fönster!

Började städa lite redan kl 9 i morse. Var tvungen att röja undan det värsta och plocka bort blommor o gardiner ur fönstren. Visste inte vilken tid fönsterputsaren skulle komma men tänkte vara ute i tid. Jag hann göra jättemycket under dagen. Han var här kl 17.30 och 1 timme senare var han klar!!! Fatta vad snabb han var!!! Bra blev det, nu ser vi ut lite bättre... Inte var det dyrt heller... Han ville ha 380 kr för jobbet!!! För 20 st fönster... Han fick 4 hundringar och jag hoppas han vill komma tillbaka i höst. Vilken hjälte....

Elin sover o jag sitter vid datorn och lyssnar på ESC i bakgrunden.

Funderar på att åka o hälsa på Pienza i morrn. Det är ju bara 10 dagar kvar nu och jag börjar bli riktigt nervös. Men hon är ju i trygga händer iaf. Spänd på hur mkt magen har vixit sen sist. Hoppas det är ett stoföl där inne.... hon har ju bara lämnat hingstar tidigare... fast då kanske det är dags för ett sto nu. Har några namnförslag nu... men önskar flera... börja på P och med Z.

Längtar efter min gubbe nu.... det fattas nåt här hemma....
I morrn kväll så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback