Snart är veckan slut...

Vet inte varför, men den här veckan har varit jättelång...
Nu är det bara en ½ jobbdag kvar, sedan en härlig massage. Kommer förmodligen att somna där...

Har ikväll varit och haft lite lektioner. De var så duktiga båda två, hade övat bra på läxan.

Nåt läskigt hände... (Pernilla - du var ju med...)
Träffade en person som väldigt igenkännande hejade på mig och tog i hand. Sa att det var jättelänge sen vi sågs... Visst såg hon bekant ut men jag kunde inte för mitt liv placera henne. Lite skämmigt...
Frågade B sen och fick veta vem det var, och ja jag vet vem hon är. Men räknade ut att det var ca 20 år sen jag såg henne sist. Hon var rätt olik sig sen då. Men om vi träffas igen så ska jag försöka vara lite trevligare. Jag försökte ju bara komma på vem hon var. Skäms lite ändå...

Börjar ha separationsångest över Pienza... hon åker ju på lördag... Saknar henne redan. Det är en sån underbar individ. Men men... När hon kommer tillbaka så är det med en lite bebis vid sidan (och förhoppningsvis en till på G i magen)

Nä nu ska jag iväg o natta hästar...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du, jag tänkte faktiskt de, hon kommer nog inte på vem det är, kan säga att du såg lite ut som ett frågetecken, fast de märkte nog inte hon.Hon sa inget iaf. Ha en härlig dag imorron då. Kram

2008-05-09 @ 00:28:38
Postat av: Curant

Oj, så det märktes så väl alltså...
Tja om hon förstod att jag inte kände igen henne så kunde hon väl ha presenterat sig.

2008-05-10 @ 11:45:23
Postat av: Pernilla

Ja, men som sagt, hon märkte nog inget.Och jag tyckte nog oxå att hon kunde ha gjort de, hon tog ju i hand så varför inte säga sitt namn.

2008-05-11 @ 10:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback