1:a Advent



Ja jisses vad tiden går fort... Jobbar nu bara tre veckor innan en 18 dagar (!!!) lång julledighet!
Snön vräker ner och det känns overkligt att vi var i solen och värmen för en vecka sen.

Magda har vi skickat hem, och vi saknar henne som alltid. Många undrar hur det har gått med hennes häst. Han är fortfarande inte pigg och Ultuna ska kontaktas igen. Alla som känner Magda o Prisen får hålla tummarna för honom.

Själv har jag städat (läs: röjt) i två dagar nästan. Har lyckats få mkt gjort som kommit efter. T.ex. satt upp två hyllor som vi köpte, och skruvade ihop, i april!!!! De har sen flyttats runt lite här och var men nu hänger de på väggen i kontoret. Har fått upp lite stjärnor och ljusstakar så det känns lite mysigt nu. Men jag har städningen kvar, tänkte hinna med den på kvällstid nästa vecka. Till helgen ska jag byta gardiner och så ska Elin och jag baka pepparkakor och lussebullar. Mums!

Idag har Elin (och jag...) gjort vinterns första snögubbe. Vi tycker själva att han är jättefin! Blåbärsris, MED blåbär,  till hår... ;)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja den va jättefin, lika glada bägge två tror jag :D. Kram på er.

2008-11-30 @ 22:16:04
Postat av: Cia

Jättesnygg snögubbe!

Skönt att ni får snö, här regnar snön bort :-(

Kram!

2008-11-30 @ 22:20:20
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

Postat av: Beffa

Åh vilken fin snögubbe, jag vill också göra en. Men grannarna tror väl att jag blivit galen då!

Har julpyntat idag och jocke muttrade att det var tomtar överallt och att jag är som ett litet barn, haha, vadåå??!



Här regnar det som tusan och det är svinhalt, riktigt tråkigt.

Hoppas det blir bra med Prisen, håller tummarna för han och Magda!!

2008-11-30 @ 23:22:12
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Sandra

mysigt me massa snö och snögubbe .. Hon verkligen växwr å frodas tösen din . kram till er alla

2008-12-03 @ 00:05:10
URL: http://livfebroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback