Har jag sagt att jag är trött och har mkt att göra...??

Det känns som om det har hänt nån gång tidigare....
Nu är det skönt att det snart är semester, men istället så himla mkt som ska hinna göras innan.
Stod igår kväll och malde köttfärs. Drygt o jobbigt, men gött o finna i frysen sen.

Ikväll är det städning som gäller, i morrn hoppas jag att vi får besök på em av Pernilla och Stina. Vi har försökt länge nu o Elin vill så gärna att hennes kompis kommer och hälsar på.
Lördag kommer jag troligtvis att tillbringa i stan, massor som ska fixas där med. Sen ska jag hämta Magda på bussen framåt kvällen.
Söndag fm ska det hämtas hö och på em lektioner i Landsjö. Då ska jag pussa på Curre också...

Måndag är det jobb som vanligt och sen runt 21 - 21.30 så drar vi iväg mot Arlanda....

Annars så går jag mest o tänker på
Beffa och hennes häst som inte kommer att bli frisk. Hoppas att han kommer att slippa det onda och kunna fungera som glad pensionär iaf.

Nä nu ska jag strax tillbaka till jobbet. Får se om jag hinner skriva nåt mer senare idag.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi kommer !!!!!!!!!!! (peppar peppar)

2008-11-13 @ 11:45:09
Postat av: Beffa

Pussa Curre från mig med! Saknar honom ännu mera nu ju.

Har byggt sjukhage åt Dust nu och sen har vi fått ge honom medicinen med spruta i munnen för han vägrade äta den i maten. Han har väldigt ont i dag.

Mamma ska ringa imorrn och be om mer medicin för jag har ju fått kasta en del nu!

Vill också åka iväg, avis! Hoppas ni får det underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback