Lördag

Ja så var det lördag då... Snacka om att tiden bara flyger iväg...
Har varit o gjort stallet, ätit frukost o kokat kaffe. Ska snart väcka resten av familjen.
Idag ska jag vara i stan hela dan. Fick tid för massage kl 11 och sen stannar jag tills Magda kommer med bussen 18.30.
Längtar... Det var längesen vi sågs nu.

Igår var Pernilla & Stina här o hälsade på. Barnen var helt vilda och lekte massor. Jätteroligt! Under tiden så drack vi kaffe och surrade om allt möjligt. Trevligt! Man skulle ha tid att göra sånt oftare...

Har glömt att berätta att Pazzi fick sin första "träning" i torsdags. Jag tog ut Pia på gången och pysslade lite med henne medan lillan fick vara kvar ensam i boxen. Det gick jättebra. Måste skärpa mig nu o göra mer sånt...

Nä nu ska jag gå o dricka kaffe o sen in i duschen.

Ciao!

Om tre dagar sitter vi på planet...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja tack för igår, här var de en som var jättetrött, hur var de hos er?

2008-11-15 @ 10:55:55
Postat av: Therese

Ha det så trevligt på semestern :)

Den verkar vara välbehövlig!

Och jag är inte alls avundsjuk, hi hi.

Vadå, sol och värme, är det nån som behöver det?

Jag går liksom i dvala på vintern. Hur trött som helst.



Njut åt mig också!



/Therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback