En BRA tisdag!!!

Ja det är faktiskt sant! En tisdag som fungerat helt problemfritt.... ( om jag inte möts i morrn av att vi har gjort nåt stort fel, men det tror jag inte).
Elin har haft en rolig dag hon också då hon för första gången åkte till Björna och badade. Hämtade hem en helt slutkörd tjej! Tar väl på lite extra då hon äter penicillin också.
Kvällen har varit underbar! En HEL kväll i lugn och ro i stallet för mig. Jag tömkörde Tule och red Curre. Båda duktiga killar! Hann även med att putsa bort lite grejor som blivit åsidosatta. Insåg att min "porslinshäst" trots allt behöver täcke när det är blött ute. Det går inte att "härda" honom. Hela ryggen har blivit full med som skorpor, typ exem. Så då börjar jag väl att skämma bort honom igen då...
Hoppas få fler såna här kvällar. De läker själen!

Nä nu är det hopp i säng!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback