En tisdag... M's födelsedag!

Ja, som ni kanske har hört förr så gillar jag inte tisdagar... Denna började precis så som de värsta tisdagarna brukar göra. Sov dåligt, mådde inget bra i morse, allt strular på jobbet. Men eftersom jag legat vaken sen kl 04 i morse så tog jag mig en tupplur på lunchen. Tror jag lurade verkligheten (eller är det bara hjärnan??) att tro att det blivit onsdag, sen har det gått bättre.
Hade sen tidigare tagit ledigt på em för att vi skulle åka o vaccinera oss.
Han som skulle fira födelsedagen med en spruta fick ställa in pga feber, han gör ett nytt försök nästa vecka. Men jag hämtade Elin på dagis och sen drog vi iväg, hon intet ont anande. Förvarnade strax innan Husum vad vi skulle göra och sa att om hon var duktig så skulle vi köpa godis efteråt. Det var hon... Började protestera när hon såg sprutan men sköterskan var så snabb att ge den så hon hann aldrig fatta att det hände. Den gjorde ju inte alls ont. Hon kollade noga sen när det var min tur.
Sen kom jag på att när vi ändå var i Husum skulle vi hälsa på B. Det var jättelänge sen vi sågs, och det var trevligt att träffas igen.
Ikväll var Elin inne hos farfar medan jag gjorde stallet klart. Med lite tur så fortsätter hon att vilja det så jag kanske kan ta en ridtur nån kväll.....
Stackars lilla Tule som är under bantning. Han får ju nästan inget foder inne och har jättetrist innan det blir morgon och utgång igen. Men idag tog jag över lite halm som jag har ströat lite med hos honom, nu ska han ha att göra under natten. Egentligen skulle jag vilja ströa med halm åt alla, det är ju mycket trevligare än spån. Tyvärr för dyrt.... Men det kanske blir ett komplement iaf, får se...
Nu verkar det inte bättre än att jag har fått nåt skit i mitt vänstra öga... Det är rött, rinner och gör ont... Bara jag inte fått ögonfluss nu också.... Då kommer jag att sno av Elins ögondroppar, var så säker!!

Tror att jag är nöjd med designen av bloggen nu. Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Beffa

Hmm, nu på min dator så ser jag inte nya designen och menyn till vänster ser jätteknepig ut, typ mkt större text ihoptryckt. och headern är borta!! Är det bara min dator?

Postat av: Beffa

Jag behövde klicka på uppdatera när jag laddat fram sidan, så nu fungerar det och det blev supersnyggt!!

2008-10-14 @ 22:12:44
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: zaq

Jätteskoj att ses, kul också med Elin och Margit som kom riktigt bra övverens!

2008-10-30 @ 19:46:56
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback