Jobbat!

Jag har jobbat... HELA dan!!!
Med de senaste veckornas otur så har det ju inte blivit mkt arbete, och tyvärr innebär det ju även mindre pengar. Så nu hoppas jag att vi tillfrisknar fort!

Annars trist o konstigt väder... I morse var det frost och isigt överallt. Nu är det +9 grader, regnar och stormar. Mina hästar fick komma in redan kl 18.30 idag, tyckte så synd om dem. De gick ju ut före 5 i morse så... Önskar bara att det kunde hända ett mirakel i hagen så att den blev torr och fin. Pazzi vill verkligen inte gå ut på mornarna. Jag får styra in henne i hagen. Förstår henne...

Typ nu om fyra veckor är vi på väg i bilen ner till Arlanda.... Längtar....

Nä nu måste jag natta! Kl 4.30 ringer klockan....

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback