Tidschema

Ja så var halva denna vecka gjord också. Nu går tiden fort... bara 19 dagar tills vi åker! Känns inte som om man kommer hinna det man tänkt innan men... det lär ju finnas kvar.
Känner mig inte 100% säker med hästarna när vi är borta faktiskt, det är lite jobbigt... Vår "dräng" är duktig men har inte samma koll som jag skulle önska. Jag vet vem jag vill ha här men... tror inte hon kan komma... eller...??

Blir sena kvällar i stallet nu. För att timmarna och orken ska räcka till så ser dagarna ut så här nu under M's fm vecka:
4.45  Kliver upp, äter frukost.
5.20  väcker Elin.
5.45  Åker hemifrån, o släpper ut hästarna.
6.00  Lämnar på dagis.
6.41  På jobbet, några minuter sen.
11.00 Lunch. Försöker hinna sova 10-20 minuter av min 30 minuters lunch.
16.25 Hemma. Fixar middag. Äter.
18.00 Sover en stund i soffan
19.00 Nattar Elin
20.00 Åker till stallet om M är klar
21.30 Hemma.
(22.00 Borde sova)
23.00 Sover förhoppningsvis

Det är bäst att hoppa i säng nu alltså...

Får inte ens sovmorgon på lördag... Körkursen börjar kl 9 och jag är först. Måste åka runt 7...

 
 

Kommentarer
Postat av: zaq

Låter så härligt med resan... ni är duktiga på att komma er iväg, bra det eftersom ni verkar ha rätt tuffa arbetsveckor!

2008-10-30 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback