Tro´t eller ej...

... jag har blivit förkyld!! IGEN!! För tredje gången på kort tid. Skitjobbigt! Huvudet håller på att sprängas, ont i bihålorna, halsen och har hosta. Men jag har ingen feber iaf så jag ska jobba imorrn, har ju varit hemma så mkt nu så man skäms. Men vad gör man??? Är man sjuk så är man, och när man inte har syskon, svär-, mor-, eller farföräldrar som kan vara barnvakt. Då måste man ju vara hemma.
Gumman fick ögondroppar i fredags och är mycket bättre nu. I morse kunde hon faktiskt öppna ögonen direkt. Ska gå på dagis i morrn men fortsätta behandlas i 2 dar efter hon är symptomfri. Men hon smittar inte nu iaf. Hon är också less på att vara hemma. Håller på att krypa ur skinnet...

Kan vi hoppas på vinter nu snart?? Det senaste regnandet har gjort hagarna till en enda stort lerpöl. Tycker så synd om hästarna. Men åter igen... Vad gör man?? Har ju bara ett hag alternativ.

Igår möblerade vi om lite på vårt kontor. Total kaos är det nu innan allt har hittat en plats igen, men det blev mycket bättre. Nu känns det mer som ett kontor, och bättre ska det bli... förhoppningsvis...

På tisdag fyller M år och det firas med att vi ska åka och vaccinera oss... :P Kul va? Han jobbar em hela veckan så denna vecka ses vi inte så mkt. Men nästa helg åker vi till Lycksele på en weekend för att roa/vila oss. Längtar...

Nä nu ska jag åka o ta in hästarna.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback