Grillsäsongen är inledd!!

Ja igår så var det pokerkväll. Killarna skulle laga mat och startade alltså årets grillsäsong. Vädret blev ju helt fantastiskt, över 20 grader i solen på altanen. Perfekt!! Vårkänslor.... Recept o bilder kommer senare på hemsidan. Btw.. jag vann!! IGEN!!

Lika fint väder idag men jag har mest varit inne. Mår skitdåligt idag... Vet inte varför... Inte var det då pga det jag drack igår. Fick i mig endast tre glas vin från kl 16 - 24, och det sista var svårt...
Hoppas må bättre i morrn, då ska jag få rida lite... Det är mumma för själen!

Fortfarande bara älskar jag min Shantimatta. Det är helt underbar att ligga på. Tro't eller ej!!
Fast det kan ju ha med den att göra att jag inte mår bra. Den löser upp en massa inre spänningar som finns i kroppen. Enligt informationen som medföljer så kan den utlösa en massa starka känslor som ångest, ilska och även lycka.
Det går så småningom över när alla inre spänningar släppt.

Ja jag vet, det låter skitflummigt... men det funkar på mig iaf!
Jag är rätt bra på att förtränga jobbiga saker. De försvinner liksom för mig, men nånstans i samvetet finns de kvar...
Så det kanske är allt sånt skit jag mår dåligt över nu. Hoppas det iaf...

Nä nu ska jag väl gå o göra lite mat... Fast helst vill jag bara gömma mig under täcket....

 
 

Kommentarer
Postat av: zaq

Låter tråkigt att du mår dåligt, -samtidigt som det antagligen är bra...

låter spännande med den däringa mattan, inte en "flygande" dito iallafall fniss



Gla Påsk!

Postat av: zaq

Åssaå vill jag läsa dina svar från mobilutmaningen, vill-vill :-P de blir ju sjukt roliga!!!



Kram!

2009-04-12 @ 08:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback