Bra i foten!!!

Ett mirakel!!!

 
 

Idag mår min fot jättebra (ja den vanliga hälsporren är ju kvar, men den är jag van) det gör inte ens ont om jag trycker hårt. Jippi!!!
Kan det va så att Pernilla har rätt.... det var nog en hovböld! Kraftig hälta som kommer snabbt och försvinner lika snabbt när bölden öppnats. Så är det nog! Men jag vet bara inte var min "böld" har kommit ut....

Nu ska här byggas boxar och om inte tiden efter räcker till för lite dressyr, ja då ska här ut i skogen o leta svamp!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja de kan ju stämma på beskrivningen iaf, fast jag har aldrig hört om människor men kanske, du vet ju vad de är om de kommer en otäcking till varböld på ovansidan iaf. Glad att de känns bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback