Helgen

Dålig uppdatering några får nu. I lördags var vi en snabbis på Nolia. Nöjda efter 2 tim så då hann vi åka o kolla fölvisningen på Hippologum. Många fina föl. Särskilt kul var det att se min förra stallhyresvärd visa sitt föl. Visade dagens bästa trav och fick fina 48 poäng. Jätteskoj! När vi kom hem så var Magda på plats. Jag tömkörde Prisen en sista gång och han gick kanon. Har verkligen utvecklats i sommar. På söndagen åkte de hemåt och E fick rida Tule hem till stona. Han blev exalterad men genast satt på plats. Har mer skoj att berätta men det får bli senare, nu är lunchen slut. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så där kan man ju inte göra, bara skriva sådär åsså ska man vänta på resten, nyfiken, vem, jag, näää

2009-08-04 @ 11:31:11
Postat av: Gunilla

He he Pernilla... Det jag tänkte berätta mer om vet du redan ju... Om ett kommande besök... Nu har jag stillat din nyfikenhet.

2009-08-04 @ 13:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback