J***la fothe***te

Kände redan i morse att nåt var annorlunda. Stelare och ömmare än vanligt...
Det var en ren befrielse att gå hem kl 11.30. Tränade Curre (som f.ö. var jättefin) sittande i stol, kunde inte stå...
Sen till stan o handla o äta middag, det blev bara värre...
När M var in på Elgiganten satt jag kvar i bilen. Tårarna rann till sist, så ont gjorde det. Som om nån sticker knivar i foten.
Tog mig ett jättevarmt o skönt bubbelbad när jag kom hem och kände mig lite bättre.
Men nåt är fel under foten... på ett nytt ställe... Har masserat in Viltaren nu så får vi se om jag kan gå i morrn.
Just nu verkar det inte lovande.. Hoppas att kunna sova i natt iaf...

Ciao!

 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Varför ska du behöva dras med en massa elände hela tiden?

Är det inte nog snart?

Hoppas du blir bättre och får må bra istället.



Kram Therese

2009-08-22 @ 06:27:29
Postat av: Pernilla

Åhhh, tycker synd om dig. Varför ha man begåvats med såna djä**a fötter, man måste ju ha dom att gå på.

2009-08-22 @ 10:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback