Jobbig helg...

Jaha så har man återvänt från "de döda" där man var igår...
Firmafest i lördags där det blev nåt vinglas för mkt... Hmm...
 


   
Men en jättetrevlig fest på ett toppenställe! Hade förbaskat roligt!



Söndagen spenderades i soffan och framåt sena eftermiddagen drog vi till stan för att handla och köpa bakismiddag - pizza! Känns som om hela dagen bara försvann... Gick o la mig redan 21.30. Som en ny människa idag!
Intressant dag på jobbet idag då alla pratade om vem som gjorde vad osv. Man får se väldigt nya sidor hos sina arbetskamrater när det är fest! På gott och ont...

Har idag varit till doktorn igen med min förb---ade fot! Har som tur är hittat en jättebra läkare som förutom att undersöka (och göra illa) tyckte det var bäst att göra en röntgen för att vara säker på om det är hälsporre. Jag har ju gått med det såhär i tre år nu... Han sa att det finns bara tre saker att göra om man har hälsporre: medicinera -  funkar ju inte på mig, avlasta - om röntgen visar nåt, eller så operation. Jag gör vad som helst bara jag kan få en normal fot igen. Ska nu fram tills röntgensvar smörja med Voltaren-gel för att se om det hjälper. Tog även nya prover för Hypotyreosen. Har känts rätt ok nu ett tag, förutom att hjärnan inte är med alla dagar. Medicinen verkar vara på ganska rätt nivå iaf...

Köpte mig en tårta också i Husum. Mums...

Nu har vi fyllt i papprena om vår resa i februari. Det blir nåt av följande tre ställen: Bangkok, Shanghai eller Peking. Vi blir då borta i ca två veckor! Längtar redan...

Nä nu ska man väl snart hoppa i sängen... Lite TV först bara!

Ciao!











Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattiskram på födelsedagen!!!

2009-08-17 @ 22:12:08
Postat av: Pernilla

Grattis!!!!

2009-08-17 @ 22:23:15
Postat av: Beffa

GRATTIS GRATTIS på födelsedagen!

Nästa gång vi är inne samtidigt på msn har jag nog massor att berätta för dig...i hästväg faktiskt! ;)

Postat av: zaq

MegaGrattis!

Och lyssna på Beffa nu, så kanske vi hamnar i sadeln fortare än tänkt...

2009-08-18 @ 21:52:29
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Beffa

Jag mailar ikväll :)

2009-08-19 @ 10:01:31
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback